2 KRYTY = 25% ZĽAVA | 3 A VIAC KRYTOV = 40% ZĽAVA

Reklamácia tovaru

  1. Pre reklamovanie tovaru (krytu) je nutné vyplniť náš prehľadný formulár. Nájdete ho buď pribalený spolu s faktúrou ku každej vyexpedovanej objednávke, alebo si ho stiahnite a vytlačte odtiaľto.
  2. Na naše kryty sa vzťahuje štandardná 24 mesačná záruka.
  3. Reklamovať je možné výhradne kryty zakúpené prostredníctvom e-shopu www.mymame.sk. 
  4. V procese Reklamácie chceme predísť nedorozumeniam, preto odporúčame pred odoslaním krytu na posúdenie, označiť reklamovanú vadu/konfliktné miesto resp. si kryt pred odoslaním detailne odfotiť pre budúcu komunikáciu. Taktiež odporúčame vyhodnotiť relevantnosť reklamácie na základe nižšie uvedených faktov (odsek Zamietnutá reklamácia).
  5. Náklady na poštovné od vás k nám, hradíte Vy. Reklamovaný kryt neposielajte na dobierku, zásielku neprevezmeme. Odporúčame tovar zaslať doporučene (so sledovacím číslom).
  6. Reklamovanému krytu nesmie chýbať žiadna z jeho častí.
  7. Reklamáciu po fyzickom doručení krytu posudzuje na základe dlhoročných skúseností MYMAME tím. Vašu reklamáciu posúdime/vybavíme čo najskôr, najneskôr však do 30 dní.
  8. O výsledku budete informovaný prostredníctvom e-mailu.
  9. Náklady na doručenie tovaru po uznaní/zamietnutí reklamácie hradíme my. Pre odoslanie použijeme údaje z formulára.

Zamietnutá reklamácia

Vaša reklamácia nebude uznaná a naša zodpovednosť na reklamáciu vady sa nevzťahuje na prípady:

  • Používanie krytu v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu využitia tovaru.
  • Zanedbanie alebo nesprávna starostlivosť o kryt.
  • Pokiaľ k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim (v akejkoľvek voľným okom badetaľnej forme – okrem iného: odreniny, škrabance či iné stopy po kontakte s iným pevnými časticami).
  • Preukázateľne nesprávne zaobchádzanie s krytom (okrem iného: nesprávna manipulácia s krytom pri nasadení na zariadenie alebo sňatí zo zariadenia, poškodenie krytu nasadením na nesprávne zariadenie).
  • Poškodenie krytu nadmerným zaťažením alebo nadmerným tlakom v jeho najtenších častiach.
  • Bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené jeho obvyklým, každodenným používaním.
  • Čistenie povrchu krytu nevhodnými čistiacimi prostriedkami (odlakovače, dezinfekčné prostriedky, riedidlá či iné agresívne čistiace prostriedky).


Formulár je univerzálny a je nutné použiť ho aj pri:

Ako sa nechať správne pokryť
Ak chceš, aby sa tvojmu telefónu pokrytie páčilo, si na správnom mieste. Áno! Tu sa dozvieš, ako sa nechať pokryť.

V prvom rade si treba ujasniť, ktoré značky a typy telefónov sa pokryť dajú:

Apple

Modely od značiek Apple pokryjeme takmer všetky priamo z našej výroby v Bratislave. Takto vyrobené kryty odosielame čo najrýchlejšie a v zmysle sekcie Doprava.

Vzhľadom na tranzitné komplikácie spôsobené Brexitom, je pri krytoch, ktorých výrobu zadávame v Anglicku, momentálne potrebné počítať s predĺženou dobou dodania 30-45 dní.

iPhone 5, 5S, SE (verzia 2016), 6, 6S, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, X, Xs, Xs Max, XR, 11, 11 Pro, 11 Pro Max, 12, 12 mini, 12 Pro, 12 Pro Max
iPhone 6 Plus, 6S Plus
výroba u dodávateľa, predĺžená dodacia doba (30-45 dní)


Samsung

Pokrytie pre smartfóny značky Samsung priamo z našej výrobenj linky je dostupné iba pre niektoré typy smartfónov. Tieto  kryty odosielame čo najrýchlejšie a v zmysle sekcie Doprava.

Väčšinu zariadení Samsung vieme pokryť iba vďaka externej výrobe. Vzhľadom na tranzitné komplikácie spôsobené Brexitom, pri krytoch, ktorých výrobu zadávame v Anglicku, momentálne potrebné počítať s predĺženou dobou dodania 30-45 dní.

Galaxy S6, S7, S7 Edge, S8, S9 obvyklá dodacia doba
Galaxy S8 Plus, S9 Plus, S10, S10 5G, S10 E, S10 Plus, S20, S20 Plus, S20 Ultra, S20 FE, S21 5G, S21+ 5G, S21 Ultra 5G
výroba u dodávateľa, predĺžená dodacia doba (30-45 dní)
Galaxy Note 8, Note 9, Note 10, Note 10 Plus, Note 20, Note 20 Ultra
výroba u dodávateľa, predĺžená dodacia doba (30-45 dní)

Ostatné značky

Pokiaľ si majiteľom smartfónu od značky Huawei, Lenovo, Nokia, Sony Ixperia, Google pixel a podobne, je, žiaľ, viac ako pravdepodobné, že ťa pokryť nevieme. Pre našu technológiu výroby je, nateraz, nemožné zohnať materiál pre potlač iných značiek ako Apple a Samsung.


Prevedenia našich krytov

Telefón sa dá pokryť dvomi spôsobmi. Bezpečne a najsambezpečnejšie. Z našich skúseností je voľbou číslo jeden prevedenie Tough/nárazuvzdorný v matnom prevedení. Tu je stručný a prehľadný návod, ako na to:

Návod k výberu krytu


Všetky kryty, ktoré ponúkame, sú vyrábané nami, ručne s pomocou unikátnej technológie. Kryt sa vždy vyrába až po prijatí konkrétnej objednávky, čiže váš kryt bol naozaj robený len a len pre vás. Pokrývače vyrábame tu na Slovensku, v Bratislave. Žiadna Čína, žiadne dzeci (ak nerátame, naše, ktoré sa nám tu občas motajú pod nohami).  Sme šťastní zo všetkých pozitívnych ohlasov, že kryty su nielen krásne, ale naozaj chválite aj vysokú kvalitu! O to nám presne išlo! Ak si objednáte verziu nárazuvzdornú (TOUGH), nebojte sa, keď sa bude mobil ťažšie nasádzať do krytu, kľudne pritlačte a keď to sadne, tak pochopíte, prečo to možno šlo tak ťažko. Ide o to, že čím viac kryt priľne, tým viac chráni mobil. Mobil bude NAOZAJ na porádečku a potvrdili nám to už mnohí žúrujúci ľudia, či tá druhá riziková skupina, t.j. ľudia s malými deťmi. Že prežije každý pád! Aj opakovane. Navyše, kryty sú z recyklovateľného materiálu a to nás hreje pri srdci. Ako aj tá mašina, v ktorej ich pre vás s láskou pečieme. 

Verziu Snap aj Tough ti vieme vyrobiť v matnom či lesklom prevedení. Svoj výber budeš mať možnosť zadať pri objednávaní produktu. Tu je príklad lesklého a matného prevedenia rovnakého dizajnu.